PRZEZNACZENIE
"Oś liczbowa" przeznaczona dla klas I-III szkół podstawowych oraz dla szkolnictwa specjalnego jest wygodną pomocą, wspomagającą pracę nauczyciela. Korzystanie z osi liczbowej uwalnia nauczyciela od żmudnego rysowania na tablicy linii prostej i dzielenia jej na równe odcinki, przez co pozwala zaoszczędzić czas nauczyciela oraz kształtuje u dziecka prawidłowy obraz osi liczbowej (należy pamiętać, że rysunki odręczne są mało czytelne oraz mało precyzyjne). Poprzez wzbogacenie tablicy magnetycznej z rysunkiem osi o różnorodne elementy magnetyczne pomoc tę można wykorzystać na różnych etapach kształcenia (rysunki z przykładami zastosowania poniżej). Dzięki zastosowaniu magnesów na tylnej stronie planszy z osią pomoc łatwo daje się montować na zwykłej tablicy szkolnej, posiadającej właściwości magnetyczne.
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:
Biała tablica magnetyczna o wymiarach 310 x 960 mm, z umieszczoną na niej osią liczbową z podziałką.
Tablicę można zawiesić na ścianie lub za pomocą integralnych magnesów zawiesić na szkolnej tablicy magnetycznej.
Pisak suchościeralny i czyścik
Elementy magnetyczne:
Podziałki z liczbami od 1 do 10, od 11 do 20, od -1 do -10, 0 oraz z rzymskimi liczbami od I do XII
10 kartoników o wymiarach 148,5 x 100 mm z rysunkami motyli.
10 kartoników o wymiarach 130 x 100 mm z rysunkami zapałek, na każdym rysunku liczba zapałek jest o jedną większa.
10 kartoników o wymiarach 148,5 x 100 mm z ilustracjami dzieci w parach.
20 kartoników o wymiarach 70 x 100 mm z cyframi od 0 do 9,po 2 kartoniki z każdą cyfrą.
20 kartoników o wymiarach 35 x 35 mm z liczbami od 0 do 20.
10 niebieskich kółek o średnicy 22 x 22 mm.
10 czerwonych kółek o średnicy 22 x 22 mm.
12 kartoników o wymiarach 35 x 35 mm ze znakami rzymskimi od 1 do 12.
12 kartoników o wymiarach 148,5 x 100 mm z ilustracjami miesięcy.
10 kartoników o wymiarach 70 x 100 mm z liczbami nieparzystymi i parzystymi.
2 kartoniki o wymiarach 130 x 100 mm z ilustracjami krasnali.
Wszystkie elementy umieszczone są w wygodnym organizerze, który można zawiesić na ścianie w klasie.